Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: signalizacija
Data: 2011-01-17 18:04:55
Jautrumas siaip paemus nei vieno visatono isskyrus kelis garsiakalbius
nedziugina.
Su FRS8 1l dezutese pas mane galas groja. Kartais kai nuotaika buna
prijungiu jas prieky, muzika is karto gyva pasidaro :)
Adatu Visatonas nesiulo, nes kas nores moket autoriui komisinius?
AltoI po to kai fazikus sudejau pasidare bjauriai sunkios. Bumcikui kalt
gerai, bet muzikai normaliai tai taip nezinau.
Nori zemu, statai suba vienareiksmiskai, ypac jei filmus ziuri. Musu
butuose kito kelio nera