Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-17 19:36:47
On 01/17/2011 07:20 PM, Icetom wrote:

> O tai siūlai tokioms taupyti visą gyvenimą jei pajamos neleidžia, per
> pvz. metus, jų nusipirkti ;)?
> http://www.avd.lt/_products/?subID=62&ID=582
> http://www.avd.lt/_products/?subID=101&ID=823

ka tu cia tuo nori pasakyt? kad koloneles keleto kLt eiles kainu lygio
neatkuria zemu dazniu? o jau toks pats garsiakalbis ikistas i 'subo'
deze, pajungtas susumavus kanalus signala ir bridzinta stiprintuva
pradeda stebuklingai atkurti ta zema? man idomu kiek tu sistemu girdejes
ir lygines. nes toks vaizdas kad kolkas dar tau neteko laime paklausyt
normaliu stereo koloneliu, kad ir savadarbiu.
daugiau realiais parametrais, skaiciavimais, fizika pasidomek. o ne
vartyk puslapius su kazkokiais kosminiais laivais. man tai idomus
zmones, kurie svajoja apie 60klt kainuojancias koloneles, tiki kad ju
reikia, kad kazka kito per jas girdes. o muzika klauso per suba. tai
reiskia tik tiek, kad su ausim yra labai prastai, ir kad apart zemo
gaudesio nedaug ko is tu koloneliu tereikia. bet kokios koloneles groja
geriau uz bet koki suba. jei to negirdi ir nesupranti, reiskia pats
nezinai apie ka svajoji ir cia diskutuoji. beveik garantuoju, kad
isgirdes tas savo 60kLt kainuojancias koloneles, sakytum kas cia per
shudas ir toliau sekmingai klausytum kaip 'pompuoja' tavo subas :)