Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-17 19:55:12
On 01/17/2011 07:46 PM, signalizacija wrote:
> Skirtumas kaip by**is ir pirštas. Silkas groja minkstai, plastmase
> aštriai. Siaip reikia pakausyt skirtumas labai gerai jaucias
> Titaninius kazkada seniai bandziau, nepatiko biski astrus ju garsas.

tai kad skiriasi tai as zinau. sakau kad dar kolkas nelabai suprantu del
ko. apie zemo ir vidurinio garsiakalbio konstrukcija, panaudotas
medziagas ir skaiciukus parametruose jau sioki toki supratima turiu, o
apie aukstadaznius labai ribotai kolkas. tik zinau, kad deja surasti
silkini aukstadazni 100dB jautrumo su daug maz lygia charakteristika yra
neimanoma. tikriausiai nebuna tokiu.