Tema: Re: kolonos su fazoinvertoriais priekyje?
Autorius: Icetom
Data: 2011-01-18 14:43:58
>o chebra del prasigrojimo, cia tokius kosminius skaicius minit, tai tipo
>kas
>cia, garsiakalbiai tiek turi prasigrot?

Minėtos 500 val. taikytinos tik MINĖTOMS FOCAL kolonėlėms. Bent tokį skaičių
teko girdėti. Šiaip kiekvienoms kolonėlėms šis laikotarpis skirtingas.
Geriausia paklausti gamintojo.
Pvz. kas rašoma mano turimų MA RS6 kolonėlių naudojimo instrukcijoje:
"You will also need to run your speakers in for approximately 60 hours
before they perform at their optimum capability."

O dar geriau pasitikėti savo ausimis ;)

>kas jiems nutinka po tiek grojimo laiko?

Pvz. "prasimankština" garsiakalbio pakaba. Negalvok, kad kolonėlių skambesys
pasikeis kaip "diena ir naktis". Viskas niuansuose, bet jie gerai girdimi
"prieš ir po" (bent jau man). Pats pastebėsi. Aš ir nelabai tuo tikėjau, bet
toks dalykas yra.

>kitas klausimas, tai tarkim manuoju atveju is gsp imant, irgi peerlesai
>kurie ten stovi turetu prasigrojinet?

Kažkurį laiką taip. Paklausk GSP, jis turi geriau žinoti.