Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Ruta
Data: 2011-12-07 11:20:11
  Iš ko čia sprendi, kad man mano normos normiškesnės už jo? Man atrodo, 
aš jau senokai parašiau savo požiūrį - kaip pasiklosi, taip išmiegosi. 
Arba: gyvenimas parodys. Jam :) Nes ne man gyvenimo gale atsiskaitinės, 
o visų pirma sau. Nors būnant 20-25 taip ir neatrodo, bet paklausyk 
vyresniu ;)

Bet aš matau jo požiūryje tam tikrų pavojų ir rizikų, ir, taip, jaučiu 
tam tikrą pareigą parodyti, kad iš šalies kai kas atrodo kitaip, nei jam 
  - ir tai nenuostabu, žmonės (visi) yra tiesiog be galo išradingi ir 
kūrybiški, jeigu reikia pateisinti savo veiksmus ar nenori matyti to, ko 
nenori, ypač savyje. Ir vėlgi, liaudis šitą faktą irgi labai gerai žino 
- juk sakoma, mato krislą kito akyje, o nemato rąsto - savo.

Aš už laisvą žmogaus pasirinkimą, bet taip pat ir už visišką žmogaus 
atsakomybę už savo veiksmus ir jų pasekmes. Tomas aiškina, kad jis 
sąmoningai apmąstė tas ar anas moralės normas ir jas atmetė kaip jam 
netinkamas (nors iš tikrųjų iš pradžių sakė kitaip - "darau, kas man 
patinka"), vėlgi teigdamas kad jo veiksmai niekam nekenkia - su kuo aš 
nesutinku. O kodėl ir kaip, tai jau rodos bandžiau išaiškinti.

Am 07.12.2011 09:32, schrieb VNO:
> tik vienas bet - reiktu tas "morales noras" isaiskinti :D
> nesko tais man atrodo, kadjus abu cia su Tomu apie jas snekate, bet kiekvienas sau skirtitngas turite.
> O tau dar atrodo , kad tavo normos normiskesnes uz jo ;)
>
>
> VNO
>
> "Ruta"<rutapeter@online.de>  wrote in message news:jbcotg$2q6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Am 02.12.2011 20:52, schrieb Tomas:
>>> O visokiu morales normu ir dogmu - visur yra, ale kai man patinka, ash visai nelinkes ju laikytis, tegu ju laikosi tie, kas jas sugalvojo.
>>
>> Moralės normas sugalvojo ne kažkas konkrečiai - moralės normos yra senos
>> kaip pasaulis ir jos BŪTINOS, jeigu nori turėti funkcionuojančią
>> visuomenę. Žinoma, visais laikais buvo, yra ir bus asmenų ir struktūrų,
>> manipuliuojančių moralės (ar kokiomis kitomis) normomis savo naudai, bet
>> to, nuo amžių amžinųjų vyksta tradicijų ir naujovių, jaunos ir senos
>> kartos konfrontacija, ir tai veda visuomenę į priekį, taikantis prie