Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Tomas
Data: 2011-11-27 20:39:23
Jeigu jau vyras profesorius ar grazhiom melynom akim, bet minkshtu penisu, tai del to reik bada kest visa gyvenima..? Keista nuostata, man regis nuejai karta kita, pasikrovei batareikas ir valio, visiems gerai. Del gyvuneliu - dielo mastera boitsa, nemoki pi... nereikia lyst, bijai vilko neik i mishka ir t.t.

p.s. O buti kekshe - blogai..? Manau jei butu blogai, tai ju nebutu tiek daug, visos uzhsirashytu i tyros meiles bazhnycia ir romiai rupshnotu sau ta batona su kefyru.