Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Ruta
Data: 2011-12-03 10:57:29
Tau taip kol kas atrodo, nes (dar) nepatekai į problematišką situaciją.
Žinoma, tu žmogus išsilavinęs ir šiuolaikinis, ir galvoji, kad "viskas
po kontrole" - ir čia yra labai didelė klaida. Gyvenimas niekada nebūna
100 % "po kontrole".

Užteks vienos "tokios", kuriai tu staiga pasirodysi visai tinkamas
spermos donoras JOS kūdikiui. Istoriją su Vokietijos buvusiu garsiu
tenisininku Boris Becker žinai, ar per jaunas? "Bet gi nebuvo jokio
sekso su ja?!" Mergaitei dabar, atrodo, ar ne 10 metų, tėvelis po teismų
ir blaškymųsi porą metų tvarkingai moka alimentus...

Ir daugiau variantų visokių yra... Pvz., žmona staiga jumoro jausmą
praras... Visaip būna, žmonės keičiasi ;) Ir, vėlgi,liaudies išmintis
sako - lašas po lašo.. Taip kad gyvenimas tavo, ir atsakingas tu už jį
pats, ir VISKAS galima, tik su viena išlyga - VISKAS turi savo pasekmes
ir poveikį - bet kaip vaistai, ir pageidaujamą, iš šalutinį. Ramintis
tuo, kad tavo veiksmų šalutinio poveikio nėra, nes tu jo dar nepatyrei -
neatsakinga (savo paties atžvilgiu).