Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Nn
Data: 2011-11-25 03:08:00
blin apsiramink tu zmogau

IgG antikuniai reiskia kad tau plaucius reik gydytis 100% ir stiprint
imuniteta :)
as kasmet ju niekaip neatsikratau jokiais antibiotikais, vis islenda.... kai
jau nebeimanoma nuo kosulio buna, turiu isgert antibiotiku ir tada vel metam
kartais dviem ramu.

tu situ zarazu gali bet kur lifte ikvepti, pakoseti savaite, pagalvoti kad
buvo siaip bronchitas ir vsio, tau beveik visada tie testai rodys tuos IgG

blin zmogus problemu iesko... gal tada ir skirkis nes pasitikejimas zmona
jau tau sugriuvo :))) ar taip ar anaip.
aplamai as is pazystamu nezinau kas tu IgG neturetu (nes gydytojai dabar kai
neaiski kosejimo priezastis nusiuncia ta testa darytis), nes kaip sakiau ju
ikvepti gali bet kur... visi juos manau nesioja ir vargo nemato, vieni
nekoseja daug, kiti isvis nepajaucia nieko, o kiti va vargsta kasmet....