Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: CodeC
Data: 2011-11-24 13:43:19
On 11/24/2011 01:26 PM, Juozas wrote:
> [...]
> sakydamas, kad buvai pas daktarą ir jis tau būtent taip pasakė, kad čia
> nepirmas atvejis, 100% ir pan. Gali sakyti, kad daktaras koks nors
> savas, tai kalbėjo atvirai.
>
> Manyčiau situacija pakankamai rimta, kad galima truputį paspausti
> žmonelės nervus, tragedijos nebus. Juolabiau, pagalvok kokį šumą ji
> sukeltų jeigu ji būtų tavo vietoje?
>
> Ir nereikia čia lialia apie "mažiau myli...". Čia žmogaus reikalas
> reaguoti jam tinkamu būdu. Žinosi faktus, priimsi sprendimą. Būtent
> netgi siūlyčiau netempt gumos, nes įtampa suvalgys santykius.

skaitau sita tryda ir juokas ima, tiek is autoriaus tiek ir 'supermamu'
reakciju ir med. paskaitu. kas del sito konkreciai pasiulymo, tai jis
laisvai gali atsisukti pries ji pati, nes jeigu zmona is tikro niekuo
deta, tai ka ji galvos poto? ar nebus: "daktaras sako teisybe, reiskia
zaraza tikrai yra, o kadangi as jo neapkreciau, tai, bybys, reiskia pats
na levo nuejo ir dabar bando rast kaltu, nes nenori patiket, kad
apsikrete pats.' :) anyway, maziau filmu ziuret reikia ir ieskot bedu
ten kur ju nera.