Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: CatBlack
Data: 2011-11-24 11:40:43
Siulyciau jau dabar ta pati padaryt, nutraukit ta "deal'a" ir nesigadinkit gyvenimo. Nes jei toks dalykas sugeba zmones isskirt, tai stipresniu isbandymu tikrai neatlaikysit.

Ka, stovejai salia, lempa laikei kad gali tvirtint? Kazkoki kraujo tyrima pasidarei ir dabar jau viskas, gyvenimo ner? Juk pacios chalmidijos tai neaptiko?
Jeigu taip jau tau rupi - pasikalbek su ja. Bet ne tokiu tokiu, "zinai, pas mane chlamidiju cia rado, manau, kad tu mane apkretei".

Del chlamidiju pas gydytoja dermatovenerologa reikia kreiptis, siuntimo is seimos daktaro nereikia.

"angaras" <ade@hrs.crs> wrote in message news:jal20n$tht$1@trimpas.omnitel.net...

Priciom cia kaimynai, jei pasitvirtins, kad zmona buvo neistikima,
pas mus tai butu deal-breaker, pasitiket ja daugiau gyvenime negaleciau
ir eitume savais keliais. Niekada gyvenime nebuciau patikejes, kad
ji taip galetu padaryt, visiskai ja pasitikejau, bet jei faktai rodys ka
kita,
tai nesiruosiu pries tai uzsimerkt.

O ar imanoma kaip nors verifikuot ta 'chlamidijos nuo gimimo' hipoteze?
Ar tirdavo vaikus/kudikius nuo to 198x ? Ar motinas pries gimdant
nuo to tikrindavo? Imanoma kaip nors atsekt?

Kas specializuojasi sitoj srity? urologai, ar yra dar kokia siauresne
specialybe?

Paporinkit jei kas zhinot..