Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Juozas
Data: 2011-11-24 14:36:51
On 2011.11.24 13:43, CodeC wrote:

> skaitau sita tryda ir juokas ima, tiek is autoriaus tiek ir 'supermamu'
> reakciju ir med. paskaitu. kas del sito konkreciai pasiulymo, tai jis
> laisvai gali atsisukti pries ji pati, nes jeigu zmona is tikro niekuo
> deta, tai ka ji galvos poto? ar nebus: "daktaras sako teisybe, reiskia
> zaraza tikrai yra, o kadangi as jo neapkreciau, tai, bybys, reiskia pats
> na levo nuejo ir dabar bando rast kaltu, nes nenori patiket, kad
> apsikrete pats.' :) anyway, maziau filmu ziuret reikia ir ieskot bedu
> ten kur ju nera.

Mano akimis bėda yra. Ir ką Jūs vyrai darytumėte? Lyg niekur nieko
nustumtumėte vaikystės akių paraudinams?

Nes paklausius moteriškių atrodo, kad tos žmonelės jau tokios nekaltos
ir kąąą tu tikrai negalėjo nuklysti į kairę.

Aš nesakau laikytis tokios versijos iki galo. Jeigu žmona tikrai
nuoširdžiai atrodys nekalta, tai tada išsigydyti jeigu dar yra ką ir
toliau gyventi. Žmona turėtų suprasti, nes ji mano manymu turėtų
reaguoti panašiai, juolab, kad sako, jog yra apie tai kalbėję ir pan.