Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: CatBlack
Data: 2011-11-24 13:56:58
Buvo toks rasytojas Vytautas Petkevicius, siaip gal kiek politizuotas, bet viena nebloga knyga parase - "Molio Motiejus - Zmoniu karalius".
Ten viskas issamiai ta tema parasyta - apie nora zinoti "tiesa".

"Juozas" <no@email.com> wrote in message news:jal9mb$8rp$1@trimpas.omnitel.net...
Dėl tų chlamidijų tai nedaug, ką galiu patarti, bet tiesiog noriu
pasakyti, kad tikrai palaikau tavo norą žinoti tiesą dėl infekcijos
šaltinio. Juolab, kad kaip suprantu, ir yra didžiausia tikimybė dėl
lytinio kelio.

Elementariai, reikia išsiaiškinti kiek įmanoma tiksliau, ar buvo žmona
neištikima. Manyčiau tu paprasčiausiai priremk ją prie sienos,
sakydamas, kad buvai pas daktarą ir jis tau būtent taip pasakė, kad čia
nepirmas atvejis, 100% ir pan. Gali sakyti, kad daktaras koks nors
savas, tai kalbėjo atvirai.

Manyčiau situacija pakankamai rimta, kad galima truputį paspausti
žmonelės nervus, tragedijos nebus. Juolabiau, pagalvok kokį šumą ji
sukeltų jeigu ji būtų tavo vietoje?

Ir nereikia čia lialia apie "mažiau myli...". Čia žmogaus reikalas
reaguoti jam tinkamu būdu. Žinosi faktus, priimsi sprendimą. Būtent
netgi siūlyčiau netempt gumos, nes įtampa suvalgys santykius.