Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: ALORA
Data: 2011-11-24 12:52:05
taip. o su 'mikoplazminiais' kosuliais, nuo kurių netgi dažniausiai negydoma, nes savaime praeina, labai dažnai nustatoma ir
chlamidijų. Tik, aišku, čia visiškas fuksas, kad nustatinėtų. Pvz., mano sūnui darželyje buvo - bet nustatė atsitiktinai, nes aš
pati norėjau atlikti mokamą mikoplazmų tyrimą. Dabar sūnui 14, koks absurdas būtų, jeigu po 10 metų jis nuspręstų skirtis, nes jam
nustatytas chlamidijų IgG! Jis net nežino, kad jas turėjo. Bet šiuo unikaliu atveju tai žinau aš. Bet spėju, 80 jei ne daugiau proc.
mamų irgi to nežinos.