Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: ALORA
Data: 2011-11-25 16:07:14
taigi ir bandoma pasakyti, kad tyrimais cia nieko neirodysi.
Normaliam zmogui netgi nekiltu idejos del tokiu veju (netgi neradus aktyvios infekcijos, o tik irodyma, kad kazkurioj vietoj tokia
infekcija buvo) kurpti zmonos apkaltinimo planus. Dieduko reakcija absoliuciai neadekvati. Ir paaiskinimai yra du - 1. pats pridirbo
ir dabar bando moksliskai suversti beda zmonai, kuri is esmes yra nusibodusi. 2. ieskoma dingsties atsikratyti zmona, kuri is esmes
yra nusibodusi. Tad, nepriklausomai nuo diagnozes, gydymas yra vienas - skyrybos. Ir ne tauta apie jas prabilo, o klausejas, kuris
oficialiai kreipesi i tauta, noredamas gauti 'irodymu' savo versijai pagristi. As nenoriu pasakyti, kad jo zmona istikima arba ne.
Bet pagal chlamidiju imunoglobulina G neimanoma irodyti nei jos kaltes, nei nekaltes. jeigu tamstai tai nepatinka - susitik su
klauseju ant olows, paverkit viens kitam ant peties, gal sukurpsit itikinamesni plana.