Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: kef
Data: 2017-11-22 09:35:38
Samsungo kalendoriui tikrai riebus pliusas. Nesuprantu googlinio month view
rezimo. Kazkokie bliamba taskiukai, ratukai ar bruksniukai priklausomai nuo
versijos. Na ir? Ziuri ir nixja nematai, tik dienos numeri ir kad ta diena
kazkas, viskas. Samsunge matai jei ne visus eventus, tai bent keliu tos
pacios dienos eventu pirmas raides, t.y. matai daug, be paieskos turi sansu
greitai rasti ka nors. Patogu.

"fenix@h"  wrote in message news:ov1df9$ulm$1@trimpas.omnitel.net...

> tai jei redmi note 4, tai turėjo jau 9 versija pati susipūsti.
> nu čia vėl kiekvienam savo, nes būtent man, samsungo logika kažkokia ne
> tokia :) o va miui visai gerai limpa :)

taip, logika samsungo keistoka, bet privalumu turejo jisai. pvz
kalendoriaus defaultinis apsas man labai patiko, pas muiui jis... su
maza raudona skaiutere, google defaultinis - irgi pobaisis.
zadintuvo f-ja normali, default launcheris su usability geresniu.
viskas pataisoma, bet galejo padaryt gerai is karto.
aisku, yra ir pliusu miui 9: spaces, normalus call recorderis
integruotas ir is karto veikia, crapware ne per daugiausia.

bet siaip tai ok telefas, brangesnio nereikejo, nebent pigesni - ne note
o paprasta 4x.