Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-03 13:02:16
Jei tau labai rūpi skaičiukai, tai tu net ir pačio flagmaniškiausio
flagmano 3 ar net 2 metus nenaudosi, nu nebent lizingu ant 3 metų
pasiėmei ir kol neišsimokėsi, naujo negausi :-)
Bet kiekvienam savo, aš puikiai suprantu, kad yra amžius, kai skaičiukai
labai rūpi (prieš niolika metų aš irgi +/- topinius pagal
charakteristikas daiktus tik pirkdavau), yra amžius ir kai kuriais
atvejais aplinkybės, kai svarbu gali būt ir imidžas, pvz., kad ant
elektronikos graužtukas būtų nupieštas :-) ir tai visiškai normalu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/