Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Vytooks
Data: 2017-11-06 08:27:39
Na čia kaip kam. Va mano kolega jau virš 4 metų su Note II vaikšto ir
tik dabar dairosi Note V, kurių mumyse nelabai ir rasi. Mat jis dabar be
styluso negali. Yra dar kažkox LG Stylus 3, kurio ne tik LT bet ir visoi
europoj nėr.
O pas mane standartiškai tel pabūna apie 2 metus, todėl, kad jeigu vykęs
modelis ir gerai išlaikytas, dar iki 50 % kainos galima gauti.