Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-11-21 16:33:13
> tai jei redmi note 4, tai turėjo jau 9 versija pati susipūsti.
> nu čia vėl kiekvienam savo, nes būtent man, samsungo logika kažkokia ne
> tokia :) o va miui visai gerai limpa :)

taip, logika samsungo keistoka, bet privalumu turejo jisai. pvz
kalendoriaus defaultinis apsas man labai patiko, pas muiui jis... su
maza raudona skaiutere, google defaultinis - irgi pobaisis.
zadintuvo f-ja normali, default launcheris su usability geresniu.
viskas pataisoma, bet galejo padaryt gerai is karto.
aisku, yra ir pliusu miui 9: spaces, normalus call recorderis
integruotas ir is karto veikia, crapware ne per daugiausia.

bet siaip tai ok telefas, brangesnio nereikejo, nebent pigesni - ne note
o paprasta 4x.