Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-30 16:02:10
Šį kartą Vytooks teisus, pas Xiaomi labai nedaug aparatų turi B20, bijau
sumeluot (o nagrinėtis tingiu :-)), bet tik Redmi 4/Redmi Note 4 Global
bei A1 versijos ir yra malonios išimtys ir su firmwarais kitiem
situacijos nepataisysi (nu teoriškai gal ir įmanoma ten buriant ką su
modemų dalim, bet neteko girdėt, kad kas būtų tą praktiškai padaręs)...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/