Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-14 15:07:44
On 2017-11-14 08:38, Kesha wrote:
> Nu pas šitą iš minusų, tai nėra B20 dažnio irgi, ir...

Tai šitas žinomas minusiukas, kurio gal net ir nepastebėtum, jei apie jį
neperskaitytum :) Man kažkaip miške grybaujant ir 3G pakanka. A, pala,
pamiršau, aš, gi, grybaut nemėgstu... :]

> kaip viskas, visą
> kitką liuks, ypač batarkė, kažkoks monstras, joks kitas telefonas tiek
> nelaiko :) ir dar jei dėsi 1 sim + sd, tai simas turi būti micro, jei
> vieną, tai galima ir nano

Supratau. Nieko naujo nepasakei :P Reiškia, bus galim pajamt, pasigavus
už kokį 160-170 EUR.

> BTW pas elkus jis be PVM kainuoja ~230, taip kad galima jamt iš kitaicų
> su global romu su DHL be tax'o kur siūlo.

Tai ir aš taip galvoju. Tik kadangi visiškai niekur neskubu, tai šitą
žaisliuką bus galima paimt dar pigiau.