Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-30 09:55:05
Kai jau išsirinksi modelį, siūlau apžvalgas pavartyt, ypač kad koks nors
fingerprintas būtų nelaginantis ar pan.
Nesenai paėmiau sūnui šitą:
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_683592.html
Nesitikėjau kažko labai daug iš biudžetnyko, visumoj gal net geriau
atrodo nei tikėjausi, bet fingerprintas tai toks lėtokas lėtokas
sakyčiau :) Batarkė džiugina, pats telefas nėr baisiai storas, surinkimą
užskaitau - niekas niekur negirgžda ir nebraška. Gal kiek sunkokas tik
(bet aš nelaikau to trūkumu). Turi įdomią fyčerą - hardwarinį mygtuką
šone, kuriuo įsijungia ultra super turbo energy saving režimas - ekranas
monochrominis pasidaro ir nukilina ten viską ko nereik. Nebandžiau, bet
jaučiu tuo režimu belenkiek laikytų (tipo kur nors turistaut išsiruošt
zjb - nebrangus, negaila jei ir pamesi, ir batarkė dxja laiko).