Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: albinas
Data: 2017-11-03 00:58:32
Tai sakai chrome vartysis taip pat kaip koks oneplus 5? Arba
 xiaomi mi 6. Daugiau visada yra geriau negu maziau. Tik su
 isleidziamais eurais atvirksciai. Nesakau kad neapsimoka, man tik
 pasirode kad tas modelis traktuojamas kaip flagmanas uz 200
 eur.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/