Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-03 16:27:55
On 2017-11-03 00:09, Invertuota panda wrote:
> Irgi yzi - kiek nauju tabletu modeliu siais metais isleido? Ir ka uz
> juos moka? Jei telefonus dar kazkiek perka, tai tabletkiu nelabai.

Aš manau, jog tabletų poreikis yra didesnis, nei gamintojai šiuo metu jį
vertina. Nes realiai nėra ne vieno hi-end android tableto rinkoje su
naujais galingais viduriais. Ne vieno!

Būtent todėl Galaxy TAB S3 ir tūno reitingo viršūnėje su praeitos kartos
čipsetu ir didele kaina. Nes net jam tokiam, nelabai šviežiam, nėra
konkurentų.

O telefonai masiškai gaminami su SD835, kai realiai ten tokių vidurių
nelabai ir reikia. Nes telefonus retai žmonės perka žaidimams, kai
tabletuose beveik visada žaidimus žaidžia.

Eiliniai rinkos klystkeliai ir tiek.

p.s. kad rinkos pasiūlą formuoja vien paklausa, yra jau labai pasenusios
20a. pradžios ekonominės teorijos teiginys. Reiktų ji išmesti iš galvos,
bandant aiškinti kodėl vyksta vienas ar kitas dalykas rinkoje. Šiais
laikais natūrali paklausa yra tik vienas iš daugelio veiksnių, kurie
turi įtakos pasiūlos formavime, ir tai tikrai ne pagrindinis veiksnys.

Jei geriau pagalvotumėte, tai prisimintumėte sėkmingas kompanijas,
kurios aplamai deda skersą ant natūralios paklausos, o tą "paklausą"
pačios suformuoja nuo nulio ir po to varto ją kaip joms pačioms labiau
tinka ir patinka.