Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: kef
Data: 2017-11-03 12:04:30
O kam man tavo tie bencmarkai jei aparatas skraido visuose apsuose kuriu
reikia?? Tiesiog juokinga, as ne bencmarkus perku, o telefona su 4g,
patenkinamai veikiancia kamera, greitai besilokinanciu GPS ir t.t.. Viskas
liux. Ko truksta tai nebent NFC ir WiFi a/ac.

"albinas"  wrote in message news:otfrhb$lrk$1@trimpas.omnitel.net...

Nu kad pagal benchmarkus nieko gero, apie 4x letesnis negu
naujausi flagmanai. Tai kazinau, tada kyla klausimas ar neverta
moketi 2x ir gauti 2-3x greitesni daikta.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/