Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: kef
Data: 2017-10-30 11:54:05
"Na ir kaip buvo  minėta, Xiaomiai kažkodėl nemėgsta B20"

Na ir nixuja tas netiesa nes yra geru siomiu turinciu vesijas su B20 ir be
B20, kad ir sitas
http://www.skytech.lt/redminote432ggold-xiaomi-redmi-note-kalba-lte-dazniai-1800mhz-2600mhz-b20-800mhz-p-355088.html

Yra ir daugiau su B20, paieskok
http://www.skytech.lt/mobilieji-telefonai-mobilieji-telefonai-c-160_635_777.html?f=s(),g(3633),p(),k(16.49,1341.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1

Tai is kur cia istraukei kad jie nemegsta B20 yra totaliai nesuprantama.

"Vytook's"  wrote in message news:ot6n27$gue$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai parodyk kur tu če matai 800 Mhz (B20)

https://www.aliexpress.com/item/Xiaomi-Original-Mi-Max-6-44-Mimax-3GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-650-Hexa-Core-1920x1080P/32749402804.html