Tema: Re: telefonas uz 200EUR?
Autorius: Nerijus
Data: 2017-11-15 10:15:45
On 2017-11-14 08:10 PM, Caponi wrote:
> Tai Amazonai ir alternatyvos jau kita tema, aš apie tai, kad Ali
> savartynas mano sąmonėj yra taip prie galo visų įmanomų parduotuvių, net
> jei ten ir pigiausiai būtų norimas daiktas (o taip būna toli gražu ne
> visada).

	Kiek pirkau, jokiu problemu. Realiai, tai perku ten kur pigiau. Kolkas
visi kitajozai (iskaitant ir ebeju) laikosi +- vienodame lygyje, IMHO.
Tiesa ebejus kartais uzhknisa, su savo neaishkia procedura kai kazkas
negerai. Tame paciame Ali, viskas daug aishkiau ir vaizdziau. Ishkeli
problema, fiksuotas laikas kol atasako pardavejas, jei shuda mala,
praeina laikas ir Ali tiesiog grazhina pinigus. Viskas aishku kaip du
kart du, net diagrama paisho kokia dabar busena, ir kas bus toliau.

	N. M.