Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: Glebas
Data: 2012-03-20 10:47:54

"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:jk1ugc$htq$1@trimpas.omnitel.net...

> Nebesinori gilintis, nes nebeturi argumentų?

Argumentus išsakiau - tamstai jie atrodo niekiniai, ką čia dar besakyti?

> Aš neaiškinau, o (retoriškai) klausiau. Ir pasirodo, kad ne veltui. Nes
> net nebedirbdamas (o kai dirbai, teigi, buvai pavyzdingas; spaudžiu
> dešinę) kažkodėl dėl bomžų kaltini (ir reikalauji pavyzdingumo,
> principingumo) tik kontrolierius, o ne savo profesijos brolius. Kodėl tie
> bomžai važinėja autobusuose, jei vairuotojų bene pareiga (nežinau, pagal
> kokias darbo taisykles gal net ir pareiga, nors pagal kodeksą tik teisė)
> juos išlaipinti arba jų neįlaipinti? Nenori apie tai pasikalbėti? :-)

Kur sakiau, kad tik kontrolierius kaltinu? Tarp vairuotojų - daugybė tokių,
kuriem giliai px ant visko, ką jie daro. O kad kontrolieriai praeina šonu
pro bomžus - nepripažįsti gal irgi? :)
Dėl bomžų ir debilavotų pacaniukų išlaipinimo - pasikalbėti galime, ne
problema.
Pagrindinis atsakymas - saugumo nebuvimas. Tikrai ne visi ir ne visada
drįsta laipinti pacanų kompaniją kur nors prie N.Vilnios - reiks grįžti
atgal. O akmenukas į langą net labai sumažina ūpą bet kokių konfliktų
slopinimui salone... Antras motyvas - tikrai nesmagu eiti į priekabą
aiškintis su kažkuom, kai autobusas pilnas o kabinos nėra. Ten asmeniniai
daiktai, bilietai, pinigai už bilietus, pagaliau paliekamas visas valdymas
be jokios priežiūros.
Policijos kvietimas ganėtinai beprasmis dalykas dėl reakcijos laiko ir
pačios kvietimo vietos radimo...