Tema: Atideto skrydzio tesinys
Autorius: ManXP
Data: 2012-03-16 14:19:42
Kas neskaite ar pamirso, tai istorija buvo tokia, kad del technines 
problemos daugiau nei 5 valandoms buvo atidetas uzsakomasis skrydis ir 
remdamiesi ETT sprendimu (kad jei skrydi atideda daugiau nei 3 val, tai jis 
prilyginamas atsauktam) prasem is kelioniu organizatoriaus kompensacijos. 
Organizatorius remesi Civilines Aviacijos Administracijos nuomone, kad moket 
neprivalo, nes skrydis atidetas del ypatingu aplinkybiu, kuriu nebuvo galima 
kontroliuot.

LP buvo imetes ETT sprendima, kuriame aiskinama, kad technine beda (jeigu ji 
atsiranda ne del 3 asmenu kaltes, ar pan) negali but laikoma ypatinga 
aplinkybe, ko pasekoje organizatorius paduotas i teisma dokumentinio proceso 
tvarka. Teismas nusprende ieskini pilnai tenkint, organizatorius ir vezejas 
pareiske tokius priestaravimus:


1. Minetas ETT sprendimas buvo priimtas reguliaraus skrydzio atveju, o cia 
buvo uzsakomasis, todel jo taikyt negalima. Cia kaip ir px, nemanau, kad 
tokiu teiginiu kazka pasiektu.

2. Cia jau idomiau. CAA mums buvo pateikus rasta, kad problema buvo "lango 
sildymo gedimas", o organizatorius teismui pateike lektuvo zurnala, kuriame 
gedimas yra "windshield HITTING fault, then cracked, windshield need to be 
replaced", t.y. stiklo itrukimas, kuris galejo atsirast ankstesnio skrydzio 
metu. Advokato nuomone, tokio dalyko kaip itrukes langas oro vezejas nelabai 
gali kontroliuot ir sansai laimet sumazeja. Todel gaunasi taip, kad del 
kazkieno is CAA su klaidos (kuris neskiria heating ir hitting reiksmiu) musu 
argumentai is esmes turi keistis, nes i teisma davem del to, kad lango 
sildyma tikrai galejo kontroliuot ir ju bedos, jeigu sugedo.


O tada dar idomiau :) Lektuvo zurnale gedimas yra "HITTING FAULT", todel 
neaisku, ar grybai yra organizatoriaus advokatai, ar grybai yra technikai su 
1-os klases anglu ziniom pilde zurnala, bet savo atsiliepime teismui jie 
raso: "buvo rastas lango itrukimas (window crack), kuris atsirado sugedus 
orlaivio desines puses lango sildymui (windshield heating fault). O CAA apie 
lango itrukima mums nei zodzio nepateike bled.


As manau, kad jeigu tas trukimas atsirado del lango sildymo gedimo (jei toks 
tikrai buvo, nes labai panasu, kad CAA sedi pradiniu klasiu anglu kalbos 
specai), tai ieskinys kaip ir nesikeicia ir viskas turetu but OK. O jeigu 
tokio nebuvo ir visa beda yra itrukimas, tai nelabai gerai... Savo atsakyma 
teismui turim pateikt per savaite, posedis skirtas kovo pabaigoj.

Pasiulymu/komentaru bus?