Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: Renookas
Data: 2012-03-15 08:41:48
o alkoholiko nuomone pvz jo elgesys prisigeriant parduotuveje atrodys irgi
normalus ir ka?

"Fred"  parašė naujienų news:jjo8er$bff$1@trimpas.omnitel.net...

    Siuo atveju, ko gero, ir pats suprasite, jog pasielget neteisingai, as
gi kalbu apie atveji, kai paties nuomone elgesys yra normos/taisykliu
nepazeidimo ribose, bet tikrintojams taip neatrodo arba pernelyg buki
aiskintis tai ir suvot, arba esi pats pernelyg bukas jiems tai paaiskinti.
    Aisku, galima sakyt, kad piktybiskai vazineji zuikiu ir sedi sau kedeje
ir provokuoji, nors net ir taip man vis iskyla klausimas, ar galetu anie
ististi is kedes, jei piktybiskai sedetum sau. Pasikabini sau kamera ir
vazineji zuikiu provokuodamas. Kazkurie tai tikrintoju, speju, megintu
ististi, jei normaliai paprovokuotum (sakykime, isijungtum pilna ignora).
Tada jau teisme gauni susimoket baudele uz zuiki ir teismo islaidas, bet
kompensuoji ieskiniu pries anuos uz fizine prievarta. Fizini suzalojima
pripaisyt galima, kokios koleges paprastyt, kad parasytu plombos nuskelima
prievartos metu :)
    Na, zinoma, praktiskai as taip niekada nedaryciau, bet, is kitos puses,
jei jau gautusi toks atvejis, kaip mano aprasytas pradzioje, kad komposteris
neaiskiai ismustu, ar dar kas, tai tikrai jungciau pilna ignora, jei
nepavyktu normali pagarbi kalba ir situacijos issiaiskinimas (o realu, kad
taip ir butu), ir sedeciau su kamera laukdamas neteisetu veiksmu, kad paskui
butu ka paveikt :) Todel ir noriu zinoti savo pareigas ir teises.