Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: Glebas
Data: 2012-03-15 08:31:07

"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:jjqccr$a3b$1@trimpas.omnitel.net...

> Kur ir kaip rašomas protokolas turbūt nėra reglamentuota (priklausomai nuo
> aplinkybių, sąlygų, darbo organizavimo tvarkos ir t.t.). Tačiau tai
> mažiausiai susiję su tavo kaprizais gauti protokolą kaip nori tu, nes
> teisėtai ir (todėl) pagrįstai kontrolierius gali tave išlaipinti būtent
> tam protokolui surašyti. Tam tereikia jo tokio nurodymo, kuris visai ne
> kaprizinis, nes visiškai teisėtas ir pagrįstas (nes būtent tokiu,
> konkrečiu tikslu, jis tave ir išlaipina). Supranti? Na nepritrinsi tu čia
> savo teisių, jei kontrolieriaus teisė tave išlaipinti siekiant surašyti
> [...]

Dar kartą pakartoju - baudos mokėti neatsisakau, susimoku ją vietoje. Noriu
gauti protokolą.
Tai čia jau gaunasi mano, ar kontrolieriaus kaprizas, kad jis nori mane dar
kažkodėl būtinai nusivesti į autobusiuką?
Pats rašai, kad nereglamentuota, reiškia noras gauti protokolą vietoje irgi
nėra tik kaprizas...

> Todėl, kad tave vieną sustabdė ir  aptarnauja. Todėl, kad taip protinga.
> Tu irgi gali palaukti protokolo stotelėje, tačiau dokumentus pateikti turi
> iki autobusiuko, protokolą matyt dar reikia ir pasirašyti. Matyt tame
> autobusiuke dar ir maloniau palaukti, jei lyja, pučia žvarbus vėjas. Matyt
> visiškai prastos sąlygos išrašyti protokolą autobuse? Pabandyk pareikšti
> policininkui, kad jis tau protokolą prie mašinos langiuko susilenkęs
> surašytų. Nu arba tegu surašo, kol tu važiuosi į savo namus ir iš paskos
> priveža...

Dokumentus pateikiau dar autobuse, ten ir sėdžiu bei laukiu protokolo.
Išlipti atsisakau :)
Autobuse sąlygos nėra prastos, jos ten normalios. Į kelionės lapus įrašus
daro be problemų...

> Manau, kad turi.  Ir jau argumentavau kodėl. Tai būtų pateisinama ir
> protinga, kad nebūtų kliudoma kitiems keleiviams.
> Kai kur kontrolę vykdo samdytos apsaugos darbuotojai, kurie pagal savo
> darbo funkcijas ir įstatymą turi teisę panaudoti prievartą.

Kitiems keleiviams nekliudoma. Tie patys apsaugos darbuotojai, jeigu nėra
jokio pasipriešinimo ir blogos valios ženklų negali nieko daryti.

> Ne, mušti jie negalėtų, bet už skvernų ištempti — manau, kad TAIP. Aš tam
> neprieštaraučiau. Nebent ATP protokolai rašomi vietoje, pagal aplinkybes
> ir tos (palankios) aplinkybės būtent tokios tuo metu ir buvo. Tačiau vis
> tiek tave vienaip ar kitaip supakuotų (ar kviestų policiją, ar ištemptų
> jėga). Gautum tą pačia baudą, tik sugaištum kur kas daugiau laiko, o gal
> dar užsidirbtum ir baudą už nepaklusimą. Ką tu tiekiesi savo nepaklusimu
> įrodyti, jei policija tebūtų jų prievartos įrankis (policininkai nepultų
> tavęs glostyti ir guosti, kaip čia taip dabar žmogų iš paskutinio
> [...]

Nu blyn...paskutinis autobusas, nuoširdžiai pamiršęs (būna ir nepiktybiškai
pamiršusių) bilietą asmuo. Kitas autobusas - kitos dienos rytą. Prašoma
protokolą išrašyti vietoje, kad galima būtų toliau važiuoti autobuse. Tai
nepaklusimas, už kurį reikia trūks-plyš tempti iš autobuso už skvernų ir dar
paišyti kažkokias baudas už nepaklusimą???

> O tu esi tikras, kad tau neįsigalios susisiekimo ministro įsakymas:
> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=396775

Tegu galioja, kame problema?

> Ir kad tokioje situacijoje, kai kuriais atvejais gali atsirasti (be to,
> kad jau yra — valstybinė kelių transporto inspekcija) kontrolė, kuri turi
> didesnius įgaliojimus (pradedant teise stabdyti autobusą ir tikrinti —
> keleivius, bagažą,...)

Tegu stabdo. Kame problema?

> Bet tai jau antraeilis dalykas, jei nematai, kad visa ta košė vyksta
> būtent dėl nepaklusimo ir tam tikra efektyvi prievarta yra būtina. Na,
> pasibaigtų viskas tiesiog įgalioto pareigūno (ar apsaugos darbuotojo)
> ekipiravimu tose komandose ir prievarta būtų naudojama; pasibaigtų ir
> raudos apie neteisėtumą...

Aš manau, kad "zuikius" reikia bausti ir net labai griežtai.
Bet nemanau, kad tie būdai ir tie metodai ,kuriuos šiandien taiko kontrolė
bent jau Vilniuje yra geri.
Pirmas blogas dalykas, tai kad jie patys stovi užimdami kokius 6 metrus
sustojimo ploto. Atvažiuoja sudvejintas autobusas, jau nebėra vietos
sustojime. Pradeda tikrinti, autobusas stovi. Privažiuoja sekantis - nebėra
kur dėtis apskritai. Turėtų tiesiog įlipti kontrolieriai, o autobusiukas
laukti kitame sustojime, į kurį kontrolieriai atvažiuoja autobusu,
tikrindami bilietus.
Antras dalykas, kad tai, ką Tu minėjai - kad keleivis gali paduoti dokumentą
ir palaukti protokolo stotelėje - kontrolieriams kažkodėl netinka. Jie jėga
tysia keleivius į autobusiuką. Nafig? Ir apskritai būčiau labai labai už,
kad tokiame ekipaže būtų policijos pareigūnas.
Plius tie kontrolieriai labai drasūs dažniausiai tik su moteriškėm ar
smulkučiais vyriškiais. Grėsmingiau atrodančius ir bomžus apskritai apeina
ratu, net neklausdami apie bilietus.