Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-03-14 13:37:11
Glebas rašė:

> Reikalauti jie gali, to neginčyju. O va jei nelipu? Turi teisę ištempti
> už pakarpos? Taip, nevykdau jų teisėto reikalavimo išlipti - renkuos
> kitą teisėtą būdą - gauti protokolą, vietoje susimokėti, nusipirkti
> bilietą ir važiuoti toliau tuo pačiu autobusu. Kaip šiuo atveju su jėgos
> naudojimo pagrįstumu?

Gauti protokolą gali tik tokiu būdu, kaip ir kur jis surašomas. Todėl
mažiausiai reikšminga, kaip tu nori gauti protokolą (ant baltos
lėkštutės ar per 5 minutes, neatsikėlęs iš kėdės), bet jis surašomas
ten, kur tam yra galimybės, o pagal teisės aktus kontrolierius turi
teisę tave išlaipinti būtent tam protokolui surašyti. Tavo pageidavimas
gauti protokolą vietoje yra nepagrįstas (tik užgaida).
Be to egzistuoja kiti reikalavimai dėl to, kad negalima užlaikyti
transporto (kiek galima užlaikyti), tad prievartos panaudojimas yra
visai pagrįstas, nors būtų gerai, kad atsirastų teisminė praktika (jei
tik tokios dar nėra), kuri aiškiai pasisakytų dėl tos prievartos ir jos
pagrįstumo, aplinkybių.

> Jau rašiau, kad neteisinu važiuojančių be bilieto ir esu už baudų
> didinimą. Daugiausiai jų darbą mačiau sėdėdamas už autobuso vairo, o ne
> kaip keleivis. Pats nei karto nebuvau sugautas, niekada pats nevažiuoju
> be bilieto, todėl man asmeniškai nieko aiškinti nereikia.
> Plius kodėl turi sėdėti ir laukti? Tegu autobusas toliau važiuoja savo
> maršrutu, o kontrolieriai važiuoja kartu ir aiškinasi su pažeidėju.
> Kokios tam kliūtys?

Tokios, kad taip darbas nevyksta. Turgaus vietoje niekas nedaro ir
protokolo svirduliuojančiai, diktuojant asmens duomenis visam autobusui
nerašinėja.