Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: T:\)
Data: 2012-03-14 15:42:02
Atsakymas yra ir Fredui del to kas butu jei nenoretu islipti ir tesmu praktika del kontrolieriu.
Jei resiumuojant pasakotas versijas vaziavo zuikis, pagavo kontrole, kazkas pardejo sakotis, kazkas gavo i duda ar netycia paslydo, kazkam invalidumas iki gyvenimo pabaigos, kazkam teismas. Teismo sprendimo nepamenu, bet bunant invalidu manes jis netenkintu.
Zinoma senai vaziavau viesu transportu, bet imho nebudavo tragediju anksciau, nemanau, kad dabar situacija butu pablogejusi.
O Fredai, jei nori pasikabineti ir padejuoti del savo baimiu ir fobiju, pasiskaityk policijos instrukcijas, spec tarnybu, vmi ir pan. Sugavosi dx ir dar biski variantu ko bijoti, bet gi vaikstom gatvemis ir policininkai nesikabineja tapatybes dokumentu parodyti, ir isnpektoriai i butus nesiverzia.

T:)