Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-03-17 14:02:20
Glebas rašė:

> Nebesigilinant į kitus dalykus, atsakau tik į šitą klausimą - taip, kai

Nebesinori gilintis, nes nebeturi argumentų?

> Taip kad gal nepradėk čia man aiškinti apie tai, jog reikalauju tik iš
> kitų :)

Aš neaiškinau, o (retoriškai) klausiau. Ir pasirodo, kad ne veltui. Nes
net nebedirbdamas (o kai dirbai, teigi, buvai pavyzdingas; spaudžiu
dešinę) kažkodėl dėl bomžų kaltini (ir reikalauji pavyzdingumo,
principingumo) tik kontrolierius, o ne savo profesijos brolius. Kodėl
tie bomžai važinėja autobusuose, jei vairuotojų bene pareiga (nežinau,
pagal kokias darbo taisykles gal net ir pareiga, nors pagal kodeksą tik
teisė) juos išlaipinti arba jų neįlaipinti? Nenori apie tai pasikalbėti? :-)