Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: Fred
Data: 2012-03-14 02:27:20
    As situacija suvokiu tokiu budu, kad siuo atveju maksimum kas pavyktu padaryti, jei nesisakoti ir klusniai viska daryt duodant dokumentus ir panasiai, tai veliau gaisinti laika irodinejant savo tiesa teisme ir, galbut, gauti atsiprasyma del klaidos bei nemoket baudos. Jei meginti isprovokuot pilnu ignoravimu, galbut butu realu veliau uz visus siuos malonumus gauti geros teisines patirties bei kazkokia realia kompensacija, jei provokacija gerai pasisektu, ir gautum i nosi :)