Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: Fred
Data: 2012-03-13 22:54:25
    Faktiskai gaunasi taip, kad jei kontrolierius nori tave istist net ir "lygioje vietoje", turi paklusti istisiamas, taip? As juk kalbu apie situacija, kuomet ne zuikiu vaziuoji, bet kuomet del akivaizdziu tam tikros technikos gedimu ir kontrolieriu issilavinimo stokos tu tampi pazeideju, nors realiai juo nesi. Na gerai, sakykime, gaunasi jau taip, kad esu tisiamas lauk. Kaip manote, ka reiketu meginti daryti, kad maksimaliai apsunkinti gyvenima tisiantiems veliau teisme ir kad maksimaliai is to pasipelnyti?