Tema: Re: Buvusio zuikio klausimas
Autorius: KEdas
Data: 2012-03-13 22:15:44
Laimis rašė:
> ATPK 14 straipsnis. Pareigūnų atsakomybė
> Pareigūnais šiame kodekse laikomi tokie asmenys, kurie nuolat ar
> laikinai vykdo valdžios atstovų funkcijas, taip pat kurie valstybinės ar
> kitų nuosavybės formų įmonėse, įstaigose ar organizacijose nuolat arba
> laikinai eina *tarnybą*, susijusią su organizacinių-tvarkymo ar
> administracinių-ūkinių pareigų vykdymu, arba kurie tokias pareigas eina
> minėtose įmonėse, įstaigose ar organizacijose pagal įgaliojimą.

> Savivaldybė įgaliojo ir pagal ATPK tokie pareigūnai turi teisę
> pristatyti į policiją.

Kadangi jie nėra tarnautojai, tai nelabai kas gaunasi. Aš norėčiau, kad
jie turėtų reikiamus įgaliojimus, bet anie sako ką kita.

> Ta prasme?

Ta prasme, kad priverstinis automobilių nuvežimas praktiškai nebevyksta,
kai iš sunkvežimių išlipo policininkai. Dabar per mėnesį nuvežama 14
vietoje buvusių 200.
Prisiprašyti (net ir už pinigus) jų nebepavyksta, ko pasekoje bus
atsisakoma nutempimo paslaugos. Tuo tarpu oro uoste bei prie vyriausybės
nuolatos budi policininkai, kurie tik pagal jiems vieniems žinomus
požymius leidžia stovėti ten, kur sustoti draudžiama arba rezervuotose
vietose.