Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: ROOTS
Data: 2010-08-17 01:57:34
as pamenu tokio tipo snekas girdedavau is savo darbdavio, o kai buto duris pries didziasias sventes isverte ir staiga prireike  pinigu jom isistatyti - pasake nieko neturim, metu galas, babkiu nera, negalim skirt, bla bla,  pasol cia tavo problemos :D nuo tada ir as prisiminiau kad esu zmogus

"Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message news:i4b7rt$tsj$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> uz ka pavalgyti ir mokesciai sumoketi. o tada jau savo reikalus ziuriu.
> durnas kad taip elgiausi, nors kazka tureciau. Is tirkuju pirma algas gauna
> pas mane darbininkai, paskui vadybininkai, o paskui jau administracija. taip
> yra sutarta bendrai, kolektyviskai ir bandom kiek imanoma to laikytis. kai
> ka nors istinka beda visada gali ateiti ir paprasyti apgalbos. jei tik as
> pajegus padeti, nei vienam nebuvo atsukta nugara. gal todel darbuotijai man
> ir pasako viska atvirai paie atkatus, apie kitu imoniu bandymus itakoti ka

>>> buvo (ziema) dalimis ismoketi bet visiems po lygiai. ir sukomes, gyvenom