Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: Raulis
Data: 2010-08-16 12:45:15
Visu pirma skambutis anos imones direktoriui su reikalavimu issiaiskinti
santykius. Jam paaiskini, kad visi verslo pasiulymai turi eiti tik tau ir
jie turi buti labai geri. Jeigu bus kitaip, darbuotojams bus is viso
uzdrausta prekiauti ju tepalais. Zinok, gali nustebti, nes pasirodys, jog
anas direktorius nelabai zino apie savo vadybininku darbo stiliu.

Toliau pokalbiai su savo darbuotojais parodant, kas cia bosas. Darbuotojams
aiskiai pasakoma, kad jeigu nors ausies krasteliu isgirsi apie tu alyvu
pardavinejima be tavo asmeninio leidimo, prasymas iseiti is darbo
patenkinamas nedelsiant. Tiesiog dzentelmeniskas susitarimas.

Siaip tai korupcija privaciame sektoriuje nelabai nusileidzia nuo valdisko
sektoriaus. Su ja taip pat sunku kovoti.