Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: svyt
Data: 2010-10-18 08:53:12
kazkada mokejau is savo algytes, mano atveju tai budavo moteriskes, ju apie
20, tai apsieidavau gan nebrangiai ir ne pinigais- samapnau ir pan, pradzioj
aukojau iki 40 proc algos, bet per kelis menesius tapau geriausias imones
vadybinkas ir visa tai atsipirko desimteriopai, alia priedai, firmos
automobilis i namus (pries 15 metu tai buvo rimta) kiek veliau alia
paaukstinimas.

--
vyt/ /