Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 13:26:21
tai kad per mane nenori. per ausktas, jiems vadybininku reikia.. polnyj
pyzdiec. Pasake kaip vyktu darbas, atsiskaitymas ir kai isgirdo kad tu ne su
vadybininku kalbi o su direktorium dingo is karto.. tai galetu tureti bent
kiek pagarbos sudaryti sanderi iki galo. :)

o produktas nieko ypatingo, pilna tokiu produktu..