Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 12:17:35
man neidomu kas jiem geriau. bet jei as pasakiau viena karta kad netoleruoju
sito tai lai pyzdina ir nebeina su savo tikiais metodais... Antra, tai ko
jie man nesiulo to atkato? Va issigryninciau pinigu ir alyva gal ju
prekiauciau, ko dabar pas vadybininkus bega isgirde zodzius savininkas,
direktorius... nors jau pries tai pristate darbo schema isivaizduodami kad
su vadybininku bendrauja