Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 16:11:05
As geriau vadybininkui pats atkata sumokesiu uz tai kad jis nupirks
geriausiu kainos ir kokybes santykiu, o ne kad pirks is belenkur ir belenka
o man paskui reikes tampytis su bedomis...

Kad ir elementarus pavyzdys del veluojancio mokejimo:
yra imones kur zmoniskai kalbames, kad sumokeisu ir sumoku veluodamas bet
visada uzdengiu.. nera lengva bet vartausi. O yra imones su kuriom neimanoma
zmoniskai kalbetis, is kart grasinimai, terorizavimas ir t.t. Kam man tokie
partneriai? ypac kai tokie patys ateina paslaugu prasyti tai tada jau
spaudzia kiek gali.. vienai imonei puse metu leidau veluoti, dalimis moketi
kad atsiskaitytu. galisuia pats is ju preke pirkau virsijancia ta skola kad
uzsidengtu skola, ir likau 1000 Lt skoloj (cia mazdaug 25% vertes). bet mane
is karto pradejo terorizuoti kad apmokeciau skola, nes jie tik isnakstiniais
dirba.. o preke suluzo ir pagal garantini pas juos guli. o jie bapkiu
reikalauja. tai va tokia imone dar kai atkatus pasiulytu vadybininkams tai
isvis ziauru ne jiems o man paciam butu. todel is kur pirkti turiu
kontroliuoti