Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: Gintas
Data: 2010-08-16 13:52:44
Nenoriu taikyt asmeniskai, taciau kai viskas gerai, vadas pasistates pili, sako-o ko jus norit, as gi vadas, as rizikuoju, tad ir pelna didesni atkandu. O kai blogai?  Vai, vai, kaip blogai, nusirezkim visi po puse algos. Tiktai va-jisai nusirezes ta puse algos dar turi kaip uz komunalinius sumoket, o ka daryt valytojai, kuria ir pilnos algos vos uztekdavo? Girdejau vadu, kurie sake: "yra is darbuotuoju atejusi inciatyva tris menesius algos isvis neimti" Man regis-vadas gaudamas didesni kasni, bedai istikus, turetu daugiau ir prisiimti. Parduot dzipa ir sumoket valytojai ta alga, kad ta vaikus i mokykla isleistu. Sutinku-kalbet lengviau, nei padaryt :)