Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: VNO
Data: 2010-08-16 17:33:20
otkatas skamba negraziai, bet tai visa labo premija.
zmogus ja visada nores gauti, todel nereikia saves pagaudineti del to "geresne alga" ir t.t.
i reikala gali stamdyti arba per maza sum arba baime.
bet didls pinigu sumos nugali ir baime.

viskas priklauso tik nuo premijos dydzio.
jei pvz as pas Renooka dirbdamas gauciau nors 2000 lt premija, as tiuem atkatams atidaryciau adr viena imone ir perpardavineciau Renookui uz beveik ta pacia kaina ir dar otkata tureciau.

VNO