Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: Trolis
Data: 2010-08-16 12:29:39
"Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message
news:i4b07a$ht1$1@trimpas.omnitel.net...
> nu suanuolis du nesusijusius klausimus suvedei i viena. jei nesupranti is
> kur imoneje gaunamas pelnas ir is ko mokami atlyginimai tai gal ad tau
> paplosiu kai ismoksi.

Sakai terorizuot darbutoojus geriausia iseitis? Na reiskia nekvalifikuoti
darbuotojai. Du kartus mane skirtingose imonese bande terorizuot - geriau
jiems tai nesibaige. O as kiekviena karta vis geriau pradedavau gyvent. As
uz grazius santykius, kurie turetu buti pagristi pasitikejimu, pagarba ir
draugyste abipusiu pagrindu. Tada galima ir pakentet, ir pastovet uz drauga
(vada), ir kalnus nuverst.

Na ir zinoma atkatu neimt.