Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 14:36:29
as is tu vadu kur dzipu ir piliu neturiu... man pirma darbuotojas kad turetu
uz ka pavalgyti ir mokesciai sumoketi. o tada jau savo reikalus ziuriu.
durnas kad taip elgiausi, nors kazka tureciau. Is tirkuju pirma algas gauna
pas mane darbininkai, paskui vadybininkai, o paskui jau administracija. taip
yra sutarta bendrai, kolektyviskai ir bandom kiek imanoma to laikytis. kai
ka nors istinka beda visada gali ateiti ir paprasyti apgalbos. jei tik as
pajegus padeti, nei vienam nebuvo atsukta nugara. gal todel darbuotijai man
ir pasako viska atvirai paie atkatus, apie kitu imoniu bandymus itakoti ka
nors ir pan.

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
> [...]
> sako-o ko jus norit, as gi vadas, as rizikuoju, tad ir pelna didesni
> atkandu. O kai blogai?  Vai, vai, kaip blogai, nusirezkim visi po puse
> algos. Tiktai va-jisai nusirezes ta puse algos dar turi kaip uz
> komunalinius sumoket, o ka daryt valytojai, kuria ir pilnos algos vos
> uztekdavo? Girdejau vadu, kurie sake: "yra is darbuotuoju atejusi
> inciatyva tris menesius algos isvis neimti" Man regis-vadas gaudamas
> didesni kasni, bedai istikus, turetu daugiau ir prisiimti. Parduot dzipa
> ir sumoket valytojai ta alga, kad ta vaikus i mokykla isleistu.

>>> darbuotojai. Du kartus mane skirtingose imonese bande terorizuot -