Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: Raulis
Data: 2010-08-16 13:51:38
Vienam pazistamam panasi situacija buvo ("blogieciu" buvo). Sulauke vakare
skambucio is tos firmos, kurios vadybininkus pirko, akcininko. Snekama  buvo
labai maloniai, paaiskinama, kad viskas atleidziama, su salyga, kad niekada
nepasikartos, kad dabartine situacija santykiams nepakenks ir pan. Tarp
eiluciu buvo galima suprasti grasinima, kad jeigu pasikartos, tai bus polnyj
pypiec. Tai tas pazistamas po to panasiu situaciju pradejo labai vengti.
Siulau ir paciam tai padaryti. Juk nekainuoja.