Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-11 15:43:15
Trečia vertus, laiptinė, NORS ir prilyginama "bendrijos nuosavybei", tačiau kiek pamenu, yra laikytina viešąja erdve. Ir kažkas rėkauti ir reikalauti gali tik savo buto ribose. Ir atsakyti į tokius rėkautojo klausimus neprivaloma, kol nepateikė svarių argumentų, įpareigojančių jus. Galima buvo toliau tęsti kelionę per kaimyninius butus, visiškai ignoruojant užgauliojimus ir šukalojimus. Jei griebtų už rankos - asmens laisvės suvaržymas, nebent būtų prieš tai pateikęs savo "pažymėjimą" ir tik tada reikalavęs kažko.

Žodžiu, reikia tiesiog stiprensių nervų, ir daugiau atsitraukimo kelių.