Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2009-12-11 00:05:47
Apgailestauju, kad taip atsititiko. Jei tas zmogus buvo tikrai pareigunas, jis eilini karta savo elgeisu parode, kad Lietuvos policininkai yra neissilavine ir nekulturingi. Iskviesta policija niekuo nebutu padejusi, as abejoju ar ji apskritai butu vykusi. MKN, jus nekuo nekalta ir nesigrauskit del sio nemalonaus ivykio.

V.