Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: ledasl
Data: 2009-12-11 10:15:42
tai viena iki asaru galima davesti vien tik aukstesniu tonu paklausus ko cia
vaikstai ir ka nori apvokti.
vaiksiojimas per butus, tikrai nemanau, kad pats geriausias budas rinktis
anketinius duomenis, tai kur kas labiau panasu i bandyma apvogti - jei duris
atidare, vadinasi anketuosim, jei ne, tai bandysim apvokti.
aisku autore gal but pasirinkimo neturi, jei jau jos toks darbas, bet tikrai
nenoriu, kad pas mane visokie vaikciotu, tikrintu ir dar mano duomenis
susirinktu. Jei jau labai nori yra telefonas, galma juo pasiklausineti, arba
bent is anksto pranesti pasto dezutej palikus pranesima.